AW ikonica

Google AdWords: Kako postati poznat preko noći u 2019. godini

Google oglašavanje je u 2017. godini predstavljalo 84% ukupnih prihoda ove kompanije, sa rastom od 25% u odnosu na godinu pre. Kako mali tako i veliki biznisi sve više uočavaju značaj Google oglašavanja gde svako želi dobiti deo kolača i postati poznat preko noći. Ovaj vid oglašavanja pokazao se veoma efikasnim za različite industrije i pomogao mnogima da kreiraju uspešan nastup na internetu. Google Ads (nekadašnji Google AdWords) doživeo je velike promene tokom poslednjih godina, a na ovom kursu naučićeš sve što je potrebno da postaviš svoju Google kampanju te saznaš koje metrike je potrebno pratiti kako bi tvoja kampanja bila uspešnija. Neophodno predznanje: Nije potrebno nikakvo predznanje. Da li je potrebno poneti svoj laptop: Da. Potreban softver za rad na radionici: Nije potreban.

Jovan
Jovan Bojović

U svet digitalnog marketinga ušao sam 2010. godine kada je bio i moj prvi dodir sa optimizacijom tadašnjeg bloga, za pretraživače. U to vreme relativno trivijalna, a danas veoma ozbiljna oblast - SEO (search engine optimization) ostao je predmet mog interesovanja i proučavanja više od 7 godina. Imao sam priliku da učestvujem na nekoliko realnih projekata i primenim stečeno znanje u praksi o kojima ću pričati na samom predavanju. Najveće zadovoljsto pronalazim u finansijskim i drugim poslovnim beneficijama koje ostvaruju oni kojima sam do sada pomogao koristeći znanje i veštine iz SEO-a. Do sada sam držao predavanje na projektu S2S održanom 2016. godine, gde se govorilo uopštenije o digitalnom marketingu i kako on funkcioniše, kao i na prošlogodišnjem S2S-u, kada je radionica bila vezana za SEO optimizaciju sajta.